ANUNȚ în atenția părinților/tutorilor care doresc înscrierea copiilor la clasa pregătitoare

5/03/2018 | Informații utile

Ca urmare a adresei IȘJ Neamț nr. 2407 din 02.03.2018 și conform OMEN nr. 3242 din 23.02.2018 privind aprobarea Calendarului și a Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar (respectiv clasa pregătitoare) în anul școlar 2018-2019, în ziua de 8 martie 2018 ora 12⁴⁵, Școala Gimnazială, Comuna Trifești organizează „ZIUA PORȚILOR DESCHISE”, zi în care părinții, copiii și alte persoane interesate pot vizita spațiile destinate activităților la clasa pregătitoare. Părinții, precum și persoanele interesate pot discuta și cere informații cadrelor didactice care predau la clasele pregătitoare din școala de centru, cât și în structurile arondate.

Limba străină studiată: Limba engleză

Profesori învățământ primar:

  • Ailioaei Ionela – Școala Gimnazială Trifești
  • Lupu Carmen – Școala Gimnazială Miron Costin
  • Podaru Mirela – Școala Primară Trifești

COMPLETAREA CERERILOR-TIP DE ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2018-2019

ÎNCEPÂND CU DATA DE 12 MARTIE ȘI PÂNĂ PE 26 MARTIE 2018 SE VA DESFĂȘURA ETAPA DE ÎNSCRIERE A COPIILOR ȘI COMPLETAREA CERERILOR-TIP DE ÎNSCRIERE ÎN APLICAȚIA ON-LINE, DE CĂTRE PĂRINȚI.
ACTE NECESARE:
1. COPIE XEROX CARTE DE IDENTITATE A AMBILOR PĂRINȚI;
2. COPIE XEROX CERTIFICAT DE NAȘTERE AL COPILULUI;
3. PENTRU COPIII CARE ÎMPLINESC VÂRSTA DE 6 ANI DUPĂ DATA DE 1 SEPTEMBRIE 2018, VOR ADUCE ȘI CERTIFICATUL DE EVALUARE A DEZVOLTĂRII PSIHOSOMATICE A COPIILOR, SOLICITATĂ DE PĂRINŢI, ÎN CONFORMITATE CU PREVEDERILE DIN METODOLOGIA DE ÎNSCRIEREA COPIILOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2018-2019.

DIRECTOR,
PROF. COSMINA – MIRELA GHIMPU

Ultimele informații adăugate

Despre Școala Trifești

Școala Trifești, județul Neamț, este atestată pentru prima dată în anul 1985, primul învățător fiind preotul Mircea Gheorghe, conform unor documente găsite în Arhivele Statului – Filiala Iași.

director: prof. Irina Călugăru;
administrator financiar: Maria Duminică;
telefon :0233 74 55 38

Program de lucru director – prof. Irina Călugăru

  • luni – joi: 08:00-16:00
  • vineri: 07:30-15:30
  • program de audiențe luni, miercuri, vineri: 10:00-11:00 sau raportat la situații deosebite / ori de câte ori este nevoie

Program de lucru secretariat: 08:00-16:00

  • Pentru elevi:
    • 08:00-09:30 (solicitări adeverințe)
    • 13:00-14:00 (eliberare adeverințe)
  • Pentru public: 13:00-14:00 (informații, consultanță, primiri cereri, eliberare documente, altele)

Program de lucru compartiment administrator financiar

  • luni-vineri 08:00-16:00

Program de lucru compartiment administrator de patrimoniu:

  • luni-vineri 08:00-16:00